دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اجاقی در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

اختصاص ۲۰ مجموعه ورزشی جدید به بانوان تهرانی

اختصاص ۲۰ مجموعه ورزشی جدید به بانوان تهرانی
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: اکنون برای اختصاص ۲۰ مجموعه ورزشی جدید به بانوان برنامه‌ریزی شده و کار برخی از این مجموعه‌ها به‌زودی به پایان می‌رسد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر : 919442

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: توسعه مجموعه‌های ویژه و اختصاصی برای بانوان همچنان در دستور کار ما و مدیریت شهری دوره ششم قرار دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برای اختصاص ۲۰ مجموعه ورزشی جدید به بانوان برنامه ریزی شده و کار برخی از این مجموعه ها به زودی به پایان می‌رسد و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت. 

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران یادآور شد: این ۲۰ مجموعه ورزشی عموماً مجموعه‌هایی را شامل می‌شوند که دست پیمانکاران بودند و وقتی ما هر یک از مجموعه‌های ورزشی را در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد اصطلاحا باید دستی به سر و روی آن‌ بکشیم.

اوجاقی اضافه کرد: اکنون در حال مرمت و بازسازی مجموعه‌های ورزشی فوق هستیم و یک تعدادی از این ۲۰ مجموعه  که قرارداد پیمانکار آن‌ها با مجموعه به پایان رسیده در اختیار شهرداری برگشته و کارهای بازسازی را انجام می‌دهیم و یک تعدادی هم که از مدت قرارداد آن‌ها چند ماهی باقی مانده است، پس از پایان حقوقی قرارداد آن‌ها را پس گرفته و بعد از بازسازی به عنوان مجموعه‌های ورزشی بانوان در اختیار بانوان قرار خواهیم داد.

علل واگذاری برخی مجموعه‌های ورزشی شهرداری به وزارت ورزش چیست؟

وی در پاسخ به اینکه چرا برخی از مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران به وزارت ورزش و جوانان واگذار شده است، تاکید کرد: ۴ مجموعه ورزشی شامل مجموعه ورزشی دروازه دولاب، مجموعه ورزشی تاکسیرانی منطقه ۱۲، مجوعه ورزشی سمند منطقه ۱۳ و مجموعه ورزشی شهید باکری در منطقه ۱۵ بر اساس تهاتری که بین وزارت ورزش و شهرداری تهران صورت گرفت به این وزارتخانه واگذار شده اند.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: یک بخشی از زمین‌های موسوم به تختی توسط شهرداری تهران از وزارت ورزش و جوانان گرفته شد و به جای آن ۴ مجموعه ورزشی فوق به وزارت ورزش واگذار شد.

اوجاقی خاطرنشان کرد: انجام این تهاتر یک کار عام المنفعه مثل ساخت ایستگاه مترو و ساخت بخشی از بزرگراه شهید شوشتری بود که بار ترافیکی این نقاط را کم کند و در نهایت خود مردم تهران از آن سود ببرند و در قبال این اقدام مجموعه‌های ورزشی یادشده به وزارت ورزش و جوانان واگذار شده است.

وی اضافه کرد: طبق یک تفاهم شفاهی قرار شده است که کاربری مجموعه‌های واگذار شده به وزارت ورزش و جوانان تغییر نکند و همان خدماتی که تا کنون به مردم مناطق ارائه می‌شده را عرضه‌ کرده و حتی در مواردی که افراد کم بضاعت هستند با تخفیف و یا رایگان اجازه استفاده از خدمات ورزشی این مجموعه‌ها را به افراد بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته